onsdag 8. oktober 2014

Organisering

På jobb har vi faste plasser i et kjempestort og åpent kontorlandskap. Vi sitter fordelt i grupper på seks stykker, og alle har like mye plass, like store pulter og like mye rot på pultene sine. Nå er det ikke mer enn 2-3 måneder før jeg skal ut i permisjon, men jeg begynner, etter et år, å få nok av at ting aldri ligger slik som de skal på pulten min, og har sett meg lei på organiseringsverktøyet jeg har- en brevkurv i plast med noen plastkopper med penner på toppen.
Derfor har jeg begynt å se meg om etter noe annet, og selv om det innebærer at jeg kanskje må bruke en hundrelapp eller to ekstra, gjør det i grunn ikke noe, så lenge jeg får det fint og skikkelig på plassen min!

Selv om vi har våre faste plasser, har vi også lørdagsvikarer som kommer inn, og disse har det med å plassere seg hvor som helst. Siden man aldri helt kan stole på at folk behandler tingene dine skikkelig (her hinter jeg til den lille plast-Daleken jeg overtok fra Nina da hun sluttet, som nå ikke har armer igjen...), er ikke en organiserer i plast helt det store, dessverre, og da forsvinner jo flere av de artige modellene, men disse i tre og plast tåler litt mer!







Denne kjekke saken er laget av bambus, og finnes hos John Lewis for ca 120 kroner.
(http://www.johnlewis.com/john-lewis-new-bamboo-desk-organiser/p231576762)

Denne er også fra John Lewis og er i jukseskinn. Den koster ca 210 kroner.
(http://www.johnlewis.com/john-lewis-brown-stitched-desk-organiser/p165346)

Denne er derimot litt større, og da også litt dyrere, med ca 530 kroner. Funnet hos Amazon.
(http://www.amazon.com/dp/B00HQJ9WTI?psc=1)

Denne luringen er fra eBay og koster omtrentlig 210 kroner. Litt kjedelig kanskje, men med mange lure rom, og om man gidder, kan man jo alltids male den eller dekke den i noe artig?
(http://www.ebay.com/itm/161442945588?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT)


Foreløbig heller jeg mest mot den siste, både på grunn av pris og på grunn av plassen den har i seg selv, men hvem vet- jeg kan være lett å overbevise!




0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by BloggerCandy.com