onsdag 1. oktober 2014

1. oktober 2014


Jeg gjør det jeg alltid gjør om høsten- faller tilbake i gamle vaner. Jeg skriver, jeg tenker over ting og jeg prøver noe nytt. Denne gangen er det et lyst og fresht bloggdesign- i fjor var det en ny jobb. Man skal alle starte en plass!

Denne gangen har jeg fryktelig lyst til å forsøke å holde bloggen i live utover våren og sommeren også, både for å utfordre meg selv litt på vaner og uvaner, og for å dokumentere alt dette som skjer for tiden, både med baby og superhus og skolefrøken. Jeg har en følelse av at jeg kommer til å være flinkere på å bare hive inn et bilde fra Instagram eller to, men jeg skal forsøke å være flink nok til å plukke frem kameraet fra hyllen også. Man har da ikke et kamera til 14.000 til pynt, har man vel?!

(Jeg begynner forsåvidt bra da- begge bildene er tatt i dag, i det minste!)

Det første blogginnlegget pleier vel å være en introduksjon av hvem man er og hva man gjør og hvorfor man vil eksistere og sånt, men jeg er fryktelig dårlig på akkurat de introduksjonene. For å gjøre det veldig enkelt, så foretrekker jeg å skrive ting ned i stikkord: 

  • Rekkehus
  • Dodge Journey
  • Forlovet med skjeggemann
  • Skolepike i førsteklasse
  • Liten akrobatgutt i magen
  • To pelsdotter som freser og maler
  • Jobber i et teleselskap
  • Over gjennomsnittet interessert i teknologi, mat og strikking 

Det funker? Det funker. 

Bloggtittelen er forresten foreløbig en enkel referanse til husholdningen her: fire mennesker og to katter. Når jeg finner igjen denne bloggposten om to år, kommer sikkert bloggen til å ha et helt annet navn, også skjønner jeg ikke bæret, men akkurat nå ser det riktig ut å skulle forklare seg.


Hei! Hvem er du?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by BloggerCandy.com