torsdag 9. oktober 2014

Interiør og sånt. Lzm.

Etter innlegget om blyantkopper og organiseringsverktøy, tok jeg meg en tur innom Clas Ohlson og TGR i dag og fikk snopet litt praktiske og koselige artigheter.



Resultatet er at nå ser pulten min ut som om den er MIN! Den har småpynt, koselige LED-lys og jellybeans for kjipe dager. Jeg har Post-its i flere farger, jeg har min egen saks, stiftemaskin og en egen liten boks med massevis av fargeblyanter i. Kort sagt er jeg veldig fornøyd!



Siden det snart er Halloween kjøpte jeg også litt småpynt, som jeg naturligvis delte med mine kjære gruppefrender, så nå har alle på gruppen klistret opp gresskar, spøkelser og sorte katter på telefoner og skjermer! Litt kos skal man jo ha det på jobb!

Jeg har også tatt i et tak på soverommet, og drømmen om å ha et orientalskinspirert soverom er ikke lenger like langt unna det det har vært tidligere. Med litt lysestaker, småpynt og snart en ny hyller, begynner det å bli riktig så koselig der inne!

(Jeg er mest fornøyd med Alien-printet altså. Det er fra den alltid fantastiske Godmachine!)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by BloggerCandy.com