søndag 19. oktober 2014
Av og til når det er søndag, tenner jeg så mange stearinlys som jeg kan komme over (totalt tredve stykker i hele stuen), demper alle andre lys og nyter varmen som sprer seg i rommet. Stearinlys er en av de billigste måtene å varme opp et rom på, og jeg tror det er vanskelig å ikke synes det er koselig.



For meg er høsten en lystid, og for å holde humøret og gnisten oppe, tenner jeg lys der jeg kan, når jeg kan. Derfor har det blitt viktigere og viktigere for meg å alltid ha nye lys tilgjengelig, og jeg har lenge vurdert å kjøpe inn en egen kurv eller eske jeg kan oppbevare dem i.




Det er andre ting enn lys som opptar meg for tiden altså, men jeg har en tendens til å spore fullstendig av når jeg skriver om noe jeg er engasjert i. For eksempel opptar den evig voksende akrobaten i magen meg ganske mye, og når jeg sier "evig voksende" føler jeg meg pålagt til å legge ut en sammenligning fra slutten av mai versus denne uken:








...det er med andre ord litt forskjell!

Jeg er også veldig opptatt av lillemor for tiden, men når hun er så søt som dette, er det ikke så vanskelig!





0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Template by BloggerCandy.com